esmaspäev, 8. jaanuar 2018

Mis spordiga tegelen ja mis spordialad mind huvitavad?

Mina mängin korvpalli ja olen sellega tegelenud juba 5 aastat. Ma alustasin sellega 2. klassis ja olen siiamaani sellega üsna rahul. Me oleme võistkonnaga võitnud 2015. aasta meistritiitli ja meistriliigas oleme tihti esikolmes. Mina olen võitnud selle ajaga 2 MVP tiitlit(parim mängija), ühe Lätis ja teise Eestis.
Koolispordis olen mänginud 3x3 korvpallivõistlustel ja seal me oleme saanud makonna siseselt kaks 1. kohta ja vabariigis ühe 2. koha. Olen käinud ka kergejõustikuvõistlustel 60 meetrit jooksmas, palliviset tegemas ja kaugushüpet hüpanud, aga seal pole kohti saanud.

Vabal ajal vaatan iluuisutamist, milles ma alles hiljuti huvi leidsin. Osad võivad öelda, et see on igav sport, aga minu arust see nii ei ole. Sellel on tehnikaline külg, mis on väga huvitav, aga ma ei räägi sellest palju rohkem nüüd. See on kindlalt ilus sport ja naistest on minu lemmik uisutaja Kim Yu-Na Lõuna-Koreast ning meestest Yuzuru Hanyu Jaapanist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar