teisipäev, 9. jaanuar 2018

Poolaasta õppeanalüüs

Minu poolaasta on väga hästi läinud. Kõik hinded on A-B´d(kuigi peaaegu ei oleks olnud) ja käitumine ja hoolsus Eeskujulikud. Kuigi ma peaksin ette vaatama mitmes aines, kuna on kahtlust, et mul kaovad head hinded ära nendest ja asenduvad halvadega. Ma pean rohkem proovima bioloogias, sest praegu tundub, et ma sain napikalt B selles. Samuti sain vaevu vaevu usundiloos kätte B ning veel on raskusi loodusõpetusega, kus ma olen väikeseid töid teinud D peale.

                                                                             
Üks kõige imelikumaid asju on see, et ma sain  vene keeles poolaasta hinde A, kuigi ma vaevu saan õpetajast aru kui ta räägib vene keeles. Kui tuli välja, et ma sain A, siis alguses ma ei uskunud seda, sest polnud lihtsalt võimalik, kuna mina ja vene keel ei lähe kokku. Aga hea üllatus see oli ikkagi!

Pilt:
https://www.insidehighered.com/sites/default/server_files/styles/large-copy/public/media/GettyImages-172305709.jpg?itok=2loZ7e8y

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar