teisipäev, 9. jaanuar 2018

Vaheaeg

Mina oma vaheajal reisimas ei käinud, aga ikkagi oli tore.
Enne jõule saime sõpradega kokku ja tähistasime natukene varem nendega koos. Perega pidutsesime see aasta 2 korda, korra vanaema juures ja teisel korral kodus. Jõuludeks sain ma see aasta palju asju. Mulle kingiti pleed(ma olen seda kaua juba oodanud!), sain ilusa särgi, ja ma sain palju kunstitarbeid(vajalik kink). Jõulude ajal tahab meie pere hirmsasti laulda, nii et me laulamegi! See aasta oli mega tore perega jõululaule laulda, nii lõbus oli, et tahaks järgmine aasta ka!

Vaheajal joonistatud pilt
Uut aastat võtsin vastu oma sõpradega. Ma tegin isegi paar uus aasta lubadust. Lubasin endale, et ei ole enam nii laisk ja ma hakkan rohkem joonistama. Me pidasime pidu Kata juures nii, et me ööbisime seal. Me jäime kuni 6-ni ülesse, aga pärast seda ei jaksanud me enam üleval olla nii, et kõik läksid lõpuks magama.

Vaheajal ma joonistasin hästi palju ja käisin sõpradega väljas. Ma tunnen ennast väga välja puhanult ning olen valmis kooli naasma! Loodan, et kõigil läheb uuel aastal koolis hästi!


1 kommentaar: